Referenties bedrijven




Pieter van den Bosch van Hockeyclub Horst over de samenwerking met De Aanpak



Hockeyclub Horst is een groeiende club met zo’n 450 leden waarbij de wens van de club is dat iedereen zich er thuis voelt. Naast het ‘gewone’ hockey hebben we in 2008 een G-Hockey (hockey voor gehandicapten) opgericht, op dit moment bestaat dat team uit 8 leden.

Omdat het tijd werd om onze toiletruimtes te vernieuwen, deze waren te klein, en moeilijk te onderhouden, zijn wij op zoek gegaan naar een aannemer die dit samen met ons kon realiseren.

Wij zijn vervolgens bij de Aanpak Bouwservice uitgekomen. Zij hebben na een goede opsomming van onze eisen, een tekening voor de indeling van de toiletruimten gemaakt. Aangezien het een verbouwing was en geen nieuwbouw was het voor ons belangrijk om voor elk onderdeel een prijs opgaven te krijgen, tevens wilden we ook niet verrast worden met onvoorziene posten die achteraf gefactureerd zouden worden. We hadden na verkrijgen van de offerte en de gevoerde gesprekken het volste vertrouwen in de Aanpak, vandaar de gunning van deze klus.

Al snel bleek dat we een juiste keus hadden gemaakt. Ze konden snel beginnen met de werkzaamheden. Sloop werkzaamheden hadden we uit de offerte gestreept en zelf gedaan wat absoluut geen probleem was. In samenspraak zijn er nog kleine veranderingen aangebracht tijdens de verbouwing en ook daar werd verder niet over meer werk gesproken. Ook kleine probleempjes zoals een kapotte tegel werd zonder dat we het hoeven te vragen keurig vervangen. Frank ontdekte deze zelf bij de eind inspectie. Ook de opleverdatum is prima volgens afspraak gerealiseerd. De samenwerking tussen HcHorst en de Aanpak was erg goed.

We zijn heel tevreden met de nieuwe toiletruimtes. De Aanpak Bouwservice heeft prima werk afgeleverd gewerkt. Alles is netjes in orde gemaakt, en we zijn netjes binnen ons budget gebleven. Mochten wij in de toekomst nog een keer een aannemer nodig hebben dan zullen wij ook zeker weer aan de Aanpak Bouwservice denken.


Jan van de Rijdt & Henk Gelden - Voedselbank Venray



Als Voedselbank Venray e.o. moesten we enige tijd geleden op zoek naar een nieuwe locatie. We leveren pakketten aan 70 tot 100 gezinnen, wat neerkomt op 300 à 400 personen, en voor veel van deze mensen was onze oude locatie niet ideaal. Nogal wat bezoekers kennen namelijk een zekere vorm van schaamte omdat ze bij de voedselbank komen en op onze oude locatie was het lastig om in de anonimiteit een voedselpakket op te komen halen.

Gelukkig hebben we een nieuwe locatie gevonden bij de NLW. Hier is het stukken makkelijker om anoniem een pakket op te halen waardoor er meer gebruik van onze diensten wordt gemaakt. Omdat onze nieuwe locatie voorheen in gebruik was als bedrijfshal moest er wel het nodige aan worden verbouwd. Zo was er onder andere behoefte aan een keukenblok. Echter, als voedselbank ontbreekt het ons aan de middelen om een nieuwe keuken te kopen en dus hebben we contact opgenomen met De Aanpak Bouwservice met de vraag of zij bereid waren ons kosteloos een keuken te leveren. Dat bleek inderdaad het geval. Er werd meteen een afspraak met ons gemaakt om te kijken wat onze wensen waren. Tijdens die afspraak bleek dat De Aanpak bereid was meer uit te voeren dan alleen het leveren van een keukenblok. Tot onze verrassing deden ze tevens de toezegging dat ze de keuken zouden plaatsen en dat ze het installatie- en tegelwerk zouden uitvoeren. Dat is vervolgens ook perfect gedaan. Sterker nog, ze hebben zelfs een mooie balie voor de keuken geplaatst zodat Elly (onze koffiedame) een prima plekje heeft om koffie uit te geven aan de bezoekers.

Tijdens de opening van onze nieuwe locatie bleek nogmaals wat een prachtig werk De Aanpak Bouwservice heeft geleverd. Alle bezoekers waren enthousiast over hoe mooi het er allemaal uitzag. Ook medewerkers van andere voedselbanken maakten duidelijk dat ze nog nergens een voedselbank met zo’n fraai interieur hadden gezien. Een opmerking die na de opening nog maar eens werd bevestigd door onze bezoekers. Die blijven namelijk veel langer hangen dan voorheen omdat ze het hier zo gezellig vinden. Al met al zijn we bijzonder blij met de door De Aanpak Bouwservice geschonken keuken en balie en we weten zeker dat we er nog lang plezier van gaan hebben.


Eric van den Munckhof, Munckhof Groep


“Totaalpakket doet ons voor De Aanpak kiezen”


Een internationaal opererend bedrijf dat actief is in alle vervoermodaliteiten, dat is de Munckhof Groep uit Horst. Het bijna tachtig jaar bestaande bedrijf beschikt over een touringcarafdeling, een taxibedrijf en een reisafdeling waar zowel de particulier als de zakelijke reiziger terecht kan.

De Munckhof Groep is dus een veelzijdig bedrijf met veel specialiteiten onder een dak. Een soortgelijke filosofie hanteert De Aanpak en dat spreekt Eric van den Munckhof, directeur van Munckhof Reizen, bijzonder aan. Eric van den Munckhof ziet wel enige parallellen tussen zijn bedrijf en De Aanpak. “We zijn in twee heel verschillende branches actief en qua omvang verschillen we eveneens van elkaar, maar allebei kunnen we de klant een totaalpakket bieden.”

Ideale partij | Eric van den Munckhof zal dan ook, als het bedrijfspand van de Munckhof Groep toe is aan onderhoud, De Aanpak daarvoor uitnodigen. “Dat heeft te maken met hun totaalpakket, dat doet ons voor De Aanpak kiezen. Momenteel is onderhoud maar beperkt noodzakelijk omdat we een vrij jong pand hebben, maar op termijn zullen er bepaalde onderhoudswerkzaamheden moeten worden uitgevoerd. En dan is De Aanpak voor ons de ideale partij omdat ze van alle markten thuis zijn.”

Groenvoorzieningen en bestrating | Want, zo geeft Eric van den Munckhof aan, De Aanpak kan niet alleen de meest uiteenlopende werkzaamheden aan het gebouw verzorgen, met De Groen Aanpak hebben ze tevens een bedrijfsonderdeel dat is gespecialiseerd in het aanleggen en onderhouden van groenvoorzieningen en bestratingen. “We hebben zo’n twee hectare grond rondom ons pand liggen en net als het bedrijfspand zelf willen we dat de buitenruimte er verzorgd uitziet.” Dat De Aanpak het merendeel van de disciplines in eigen huis heeft ziet Eric van den Munckhof als meerwaarde van het bedrijf. “Ze kunnen alle werkzaamheden goed op elkaar afstemmen en een strakke planning aanhouden. En daar is de klant dan weer bij gebaat.”


Eric Peters van Wonen Venray over de samenwerking met De Aanpak

“We spreken dezelfde taal”


Voor Eric Peters van Wonen Venray was het project Complex 44 de eerste keer dat hij met De Aanpak een grote renovatie deed. Bij 140 portiekwoningen moesten de toiletten en de badkamers worden vernieuwd. “Het was een kwestie van kennismaken en daarna liep alles op rolletjes. ”

Eric Peters had al snel door dat hij met de medewerkers van De Aanpak op een lijn zat. “We spreken dezelfde taal daar. Daardoor is dit traject vlekkeloos verlopen.” De Aanpak doet zowel planmatig, via aanbesteding , als niet-planmatig onderhoud door Wonen Venray. Daarbij kan het gaan om klein onderhoud, maar ook om complete renovaties van keukens, badkamers en toiletten.

Korte lijnen, snel leveren | Bij Complex 44, woningen gele­gen aan de Doormanstraat, Tedderstraat en Kruitweg in Venray, ging het dus om sanitair. Bij een later project begeleidde Peters eveneens de renovatie van een aantal keukens door De Aanpak. “Behalve de standaardoplossing bieden we de mensen een aantal extra, wat meer luxe opties. Daar wordt veel gebruik van gemaakt. Er zijn echter ook klanten die nog meer specialistische dingen willen. Dan sturen we ze rechtstreeks naar De Aanpak. Ze beschikken over een showroom waar ze mensen alles kunnen laten zien. Dat is een voordeel. Bovendien hebben ze korte lijnen met de leverancier waardoor ze alles snel kunnen leveren.

Betrokkenheid | Ook over de soepele en flexibele werkwijze van De Aanpak is Peters te spreken. “Ze zoeken altijd naar de beste oplossing en als er zich dan een schadegeval voordoet wordt dat adequaat afgehandeld. Hun service is dan ook uitstekend. En weet je wat zo leuk was bij Complex 44, iedere keer als in een woning de renovatie was afgerond, zorgde De Aanpak ervoor dat er een bosje bloemen voor de bewoners klaar stond. Dat werd, zo heb ik telkens weer gemerkt, bijzonder op prijs gesteld. Daarmee tonen ze hun betrokkenheid met de klant.”


Jan Cleevers - In d’n Engel



De Aanpak Bouwservice is voor ons geen onbekende naam. In het verleden hebben ze al diverse werkzaamheden voor ons uitgevoerd, onder andere rioleringswerkzaamheden, altijd tot onze volle tevredenheid. Tijdens die eerdere contacten met het bedrijf kwamen we tot de ontdekking dat De Aanpak veel meer doet dan de klussen die ze tot dan voor ons hadden gedaan. Toen er dus sprake van was dat in ons restaurant de toiletgroepen vervangen moesten worden, was De Aanpak het eerste bedrijf waar we aan dachten, mede gezien de positieve ervaringen uit het verleden.

Ook nu kijken we weer met volle tevredenheid terug op de wijze waarop ze de klus hebben aangepakt. Het contact was meteen weer als vanouds goed en tijdens de voorbereidingen bleek opnieuw hoe goed ze met de klant meedenken. Zo moest het werk binnen korte tijd worden uitgevoerd zodat het restaurant zo min mogelijk dagen dicht hoefde. Al snel bleek de carnavalsweek hiervoor de beste optie te zijn, omdat het restaurant tijdens de carnavalsdagen gesloten is. Ondanks dat de carnavalsweek in deze regio heel belangrijk is en het moeilijk is om mensen te vinden die in deze week willen werken heeft de Aanpak ervoor gezorgd dat de werkzaamheden aan onze toiletgroep in deze week werden uitgevoerd. Meteen op carnavalsmaandag werd er begonnen en aan het einde van de week waren de werkzaamheden, geheel volgens afspraak, gereed zodat ons restaurant volgens planning weer open kon.

De Aanpak heeft deze klus niet alleen snel maar ook adequaat en zorgvuldig uitgevoerd. Aan het einde van de week waren alle werkzaamheden compleet afgerond, inclusief de laatste kleine details die bij anderen vaak blijven liggen.